Kompatybilne produkty marki DIAMOND objęte są gwarancją liczoną od daty zakupu.
Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania i przechowywania.
Gwarancja obejmuje usunięcie przez gwaranta wady produktu, poprzez naprawę lub wymianę na nowy produkt. W szczególnych przypadkach uniemożliwiających w/w sposoby możliwy jest zwrot kosztów zakupu.
Gwarancja traci ważność w momencie uszkodzenia mechanicznego kasety, naruszenia plomby wgarancyjnej, wyczerpania środka barwiącego (oznaki wyczerpania: brak jednolitego pokrycia drukowej strony, pojawianie się wyblakłych pasów, nie pokrycie w pełni zadrukowanej strony)
Atramentowe wkłady drukujące Diamond objętę są gwarancją liczoną od daty zakupu.
Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania i przechowywania.
Każda głowica atramentowa posiada unikalny sticker (naklejkę) gwarancyjną niezbędą w procesie ewentualnej reklamacji.
Gwarancja traci ważność w momencie: ingerencji w pojemnik (tj. naruszenia elementów pojemnika), uszkodzenia mechanicznego pojemnika, naruszenia plomby gwarancyjnej.
Wadliwy produkt należy dostarczyć do sprzedawcy w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenia w czasie transportu. Zalecamy zachowywanie orgyinalych opakowań, jednakże nie są one niezbędne do przerowadzeni procesu reklamacji.
Kasety laserowe – tonery, należy dostarczać w tekturowych pudełkach, zabezpieczone przed przemieszczaniem się w nich. Do reklamowanego produktu należy dołączyć wydruk testowy obrazujący reklamowaną wadę.
Pojemniki atramentowe – tusze, należy dostarczać każdorazowo odzielenie od innych wkładów. Zalecamy dostarczenie pojeników wraz z fabrycznymi zabezpieczeniami w opakowaniach tekturowych.